Follow Us

Follow Us
Click AICI pentru ultimele stiri

+40726 923 222

Bucuresti, Romania

 

Drumul Dunarii Randonneur – Regulament

REGULAMENTUL DESFASURARII ULTRA-BREVETULUI

„DRUMUL DUNARII RANDONNEUR 2022”

Art. 1 (Introducere)

Randonneurs Romania si Adevaratii VeloPrieteni Romania organizeaza in perioada 26-31 august 2022, a doua editie a ultra-brevetului BRM1200+, Drumul Dunarii Randonneur 2022 (DDR 2022), a carui desfasurare si participare are loc conform prevederilor Regulamentului BRM (https://www.randonneurs.ro/regulament-brm), completate cu cele din actualul Regulament.

Art. 2 (Conditii de participare)

DDR 2022 este un eveniment deschis membrilor permanenti ai Randonneurs Romania Cycling Club, dar si celorlalti ciclisti de anduranta din Romania si din strainatate, care prin plata taxei de participare devin membri temporari ai clubului pe perioada desfasurarii ultra-brevetului.

Participantii trebuie sa aiba in ziua startului minimum 18 ani impliniti. Nu sunt acceptate persoanele minore la acest eveniment.

De asemenea, pentru a participa, ciclistii trebuie sa indeplineasca cel putin una dintre urmatoarele conditii:

(a) titlul de Super Randonneur (brevetele de 200, 300, 400 si 600 de km parcurse in acelasi sezon) obtinut in perioada 2019-2021;
(b) un brevet de 1000 km sau 1200+ km obtinut in perioada 2019-2021;
(c) brevetul DDR obtinut la prima editie, in 2018;
(d) un brevet de 600 de km obtinut in anul 2022.

Se poate obtine derogare de la indeplinirea celor 3 conditii de mai sus, functie de istoricul participantului in ciclismul de anduranta in perioada 2012-2022.

Art. 3 (Limita de participare)

Numarul participantilor la acest ultra-brevet este limitat la 100 de locuri.

Art. 4 (Preinregistrare)

Pentru ocuparea unui loc din cele disponibile exista perioada de preinregistrare (20 mai – 6 iunie 2022).

Preinregistrarile sunt deschise tuturor ciclistilor care au parcurs cel putin un brevet de minimum 600 de km, in perioada 2018-2021. Ocuparea locurilor se realizeaza dupa regula „primul venit, primul servit”, cu conditia efectuarii platii avansului de 25% din taxa de participare, nereturnabil in cazul renuntarii. Ulterior, la transformarea preinscrierii in inscriere, toti ciclistii preinscrisi vor beneficia de un discount de 5% la taxa de participare.

Totusi, membrii cotizanti ai Randonneurs Romania Cycling Club au garantata ocuparea unui loc, fiind posibila suplimentarea numarului de locuri pentru acestia.

Daca preinregistrarea nu este finalizata prin inregistrare pana la data de 30 iunie 2022 (ora 23.59), locul rezervat se pierde definitiv. Cei aflati in aceasta situatie pot continua sa aplice, insa fara a mai avea locul rezervat, avansul platit ramanand valabil pana la inchiderea perioadei de inregistrare.

Preinregistrarile pot fi facute doar online prin formularul de pe site cu completarea datelor privind afilierea la Randonneurs Romania Cycling Club, numarul de membru in cadrul clubului si numarul de omologare a celui mai lung brevet parcurs si obtinut.

Plata avansului se efectueaza in contul mentionat in formular.

Art. 5 (Inregistrarea)

Inregistrarile pot fi facute doar online prin formularul de pe site cu completarea datelor privind afilierea la Randonneurs Romania Cycling Club, numarul de membru in cadrul clubului (pentru a beneficia de discount) si a numerelor de omologare a brevetelor parcurse si obtinute.

Inregistrarile se pot efectua doar dupa obtinerea tuturor brevetelor necesare pentru indeplinirea uneia dintre cele patru conditii de calificare, fiind necesara mentionarea la inscriere a numerelor de omologare a brevetelor respective.

Inregistrarea are loc in perioada 13 iunie – 17 iulie 2022 pentru ciclistii preinscrisi, membrii permanenti ai Randonneurs Romania Cycling Club si pentru ciclistii internationali, si, in perioada 20 iunie – 17 iulie 2022 pentru ciclistii care nu sunt membri permanenti ai Randonneurs Romania Cycling Club.

Plata taxei de participare sau a diferentei din aceasta se efectueaza in contul mentionat in formular.

Locul este definitiv rezervat doar dupa efectuarea in integralitate a platii taxei de participare pana cel tarziu in data de 17 iulie 2022, ora 23:59.

Dupa aceasta data, toate locurile neconfirmate prin plata taxei de participare vor fi anulate si se considera ca respectivii ciclisti nu vor lua startul.

In perioada 18-24 iulie 2022, solicitarile vor fi procesate (toate brevetele mentionate verificate in baza de date nationala si internationala), dupa care, in perioada 31 iulie – 5 august 2022, fiecare participant va primi un email de confirmare cu instructiunile si documentatia necesare participarii la eveniment.

Daca pana la data de 5 august 2022, participantii nu primesc emailul de confirmare si documentatia necesara, acestia trebuie sa transmita un email de sesizare la adresa:

brm1200ddr@adevaratiiveloprieteni.ro

Art. 6 (Taxa de participare)

Plata avansului, respectiv a taxei de participare, poate fi realizata individual sau colectiv pentru mai multe persoane, prin transfer bancar in contul Asociatiei Adevaratii VeloPrieteniIBAN: RO02 RNCB 0085 1536 8704 0001 (RON) sau IBAN: RO45 RNCB 0085 1536 8704 0003 / SWIFT: RNCBROBU (EUR), BCR Bucuresti, mentionandu-se persoanele pentru care se efectueaza. Taxa de preinregistrare este de 150 lei / 30 euro, nereturnabila si se deduce din taxa totala de participare.

Taxa de inregistrare este de 600 lei / 120 euro, din care se deduce avansul daca a fost platit.

Membrii permanenti ai Randonneurs Romania Cycling Club beneficiaza de un discount, taxa de inregistrare fiind de 550 lei / 110 euro, din care se deduce avansul daca a fost platit.

Taxa de participare include:

(a) procesarea preinregistrarii si inregistrarii in vederea omologarii participarii la DDR 2022;
(b) participarea propriu-zisa la DDR 2022;
(c) vesta reflectorizanta personalizata oficiala;
(d) pachet „pasta-party” la sosire;
(e) documentatia necesara participarii la DDR 2022;
(f) frame-badge si numar;
(g) brevet-card;
(h) foaie de parcurs;
(i) transportul dus-intors a doua bagaje (max. cate 5 kg / bagaj) in 2 puncte de control de pe traseu (aceste puncte de control vor fi active pe ambele sensuri de mers);
(j) acces gratuit in punctele de control prevazute cu servicii de odihna-dusuri-hidratare-energizare;
(k) suport pentru situatii de urgenta in unele puncte de control;
(l) semne de orientare in zona punctelor de control;
(m) parcarea gratuita a masinilor personale la punctul de control de la sosire pe intreaga perioada a desfasurarii evenimentului;
(n) medalia de finisher;
(o) diploma de participare;
(p) omologarea rezultatului de catre Randonneurs Mondiaux;
(q) medalia brevetului (pentru cei omologati);
(r) certificatul de brevetare (pentru cei omologati);
(s) bidon de apa personalizat.

Costurile privind asigurarea hranei, dormitului (in afara celor incluse in taxa de participare) sau a revenirii la start in caz de abandon sunt in responsabilitatea participantilor.

Art. 7 (Anulare / retragere)

Returnarea taxei de participare (mai putin a avansului platit de catre cei preinregistrati), se face doar in anumite conditii:

(a) in caz de retragere in perioada de inregistrare se returneaza 50% din valoarea taxei;
(b) dupa incheierea perioadei de inregistrare, orice retragere se realizeaza doar prin transferul taxei catre alt participant care indeplineste criteriile de calificare si nu a reusit sa ocupe un loc, altfel fara returnarea taxei.

Eventuala neobtinere a unui brevet necesar pentru indeplinirea criteriilor de calificare in perioada ulterioara inregistrarii si efectuarii platii taxei de participare nu constituie motiv de returnare a acesteia.

Dupa incheierea perioadei de inregistrare, in cazul in care evenimentul este anulat in circumstante care nu tin de organizator, va fi returnata o suma fixa de 300 lei / 60 euro. Nicio alta despagubire nu va fi platita.

Totodata, in cazul in care participantul a comandat tricoul personalizat al evenimentului, acesta ii va fi distribuit.

Art. 8 (Reguli privind bicicleta folosita)

Poate fi folosita orice bicicleta cu doua sau trei roti, propulsata doar de forta umana printr-o transmisie care consta in unul sau mai multe lanturi. Bicicleta nu trebuie sa depaseasca latimea de 1 metru. Bicicletele care nu indeplinesc aceste conditii trebuie sa obtina aprobarea organizatorului pentru a putea fi folosite la acest brevet. Pe bicicletele cu ghidon de sosea se accepta aerobarurile – extensiile pentru odihna antebratelor cu conditia ca acestea sa nu depaseasca punctul cel mai exterior al manerelor schimbatoarelor de viteza.

Vehiculele cu asistenta electrica sunt interzise.

Bicicletele trebuie sa fie echipate cu un sistem de lumini functional, suficient de puternic astfel incat pe timpul noptii bicicleta sa fie vizibila de la o distanta de cel putin 100 de metri din fata si cel putin 150 de metri din spate. Sistemul de lumini trebuie sa fie prezent pe bicicleta tot timpul zilei si sa functioneze corespunzator. Este interzisa folosirea luminilor spate in modul FLASH, aceasta lumina trebuie sa functioneze pe modul CONTINUU pentru a nu deranja pe ceilalti participanti. Totodata se recomanda existenta unui sistem de lumi de rezerva.

Luminile TREBUIE sa fie aprinse pe tot timpul noptii sau in cazul unor conditii de vizibilitate redusa, indiferent daca participantul pedaleaza singur sau in grup.

Daca organizatorul constata ca un ciclist circula fara lumini sau cu un sistem de lumini necorespunzator nu-i permite sa mai continue decat daca acesta isi rezolva problema sistemului de lumini, iar daca respectivul detine un sistem de lumini de urgenta, ii permite sa mearga pana la urmatorul punct de control, unde trebuie sa isi rezolve problema.

Pentru a-si testa echiparea bicicletei si bicicleta, se recomanda participantilor ca acestia sa foloseasca o bicicleta echipata astfel cel putin la un brevet de anduranta de 400 sau 600 de km inainte de a o folosi la ultra-brevetul DDR 2022.

Pentru a putea fi verificati mai usor, toti participantii TREBUIE sa aiba frame-badge-ul cu numarul de participare la vedere pe bicicleta pe intreaga durata a evenimentului.

Art. 9 (Echipamentul participantului)

In acord cu Codul Rutier Roman, ciclistii TREBUIE sa poarte vesta reflectorizanta pe timpul noptii sau in conditii de vizibilitate redusa. In cazul in care din diverse motive (ex. un rucsac purtat in spate) vesta este acoperita, ciclistul trebuie sa aiba alte elemente reflectorizante la vedere.

Este recomandata purtarea de haine deschise la culoare pe timpul noptii.

Participantii TREBUIE sa poarte casca de protectie tot timpul pe traseu.

Este recomandata purtarea tricourilor de ciclism dedicate ultra-brevetului DDR 2022 sau alte tricouri de ciclism care au legatura cu ciclismul de anduranta.

Art. 10 (Traseul si punctele de control)

Traseul oficial final va fi transmis tuturor participantilor. Traseul anuntat poate suferi mici modificari, insa acestea vor fi aduse la cunostinta tuturor participantilor de catre organizator in timp util. In apropierea punctelor de control realizate de catre organizator sau partenerii acestuia vor exista marcaje pentru orientarea participantilor catre acestea, exceptie fac punctele de control organizate in benzinarii.

Punctele de control sunt organizate astfel:

PC1, start, Pantelimon (Elite Tenis Club)
PC2, km 73, Lehliu-Gara, La Partid
PC3, km 213, Giurgiu, Stadion M. Anastasovici (odihna, energizare)
PC4, km 397.5, Dabuleni, Sala de Sport (odihna, energizare)
PC5, km 507, Calafat, Benzinaria Lukoil
PC6, km 603, Drobeta-Turnu Severin, Sala Polivalenta (odihna, energizare)
PC7, km 759, Bazias, Pensiunea Pescarusul Vesel
PC8, km 941, Drobeta-Turnu Severin, Sala Polivalenta (odihna, energizare)
PC9, km 1036, Calafat, Benzinaria Lukoil
PC10, km 1146, Dabuleni, Sala de Sport (odihna, energizare)
PC11, km 1255, Rosiorii de Vede, Stadion Municipal Rova (odihna, energizare)
PC12, km 1329.5, Videle, Benzinaria Oil Tri Invest
PC13, sosire, km 1404, Pantelimon, Elite Tenis Club (pasta party)

Pe traseu poate sa existe si un punct de control SECRET.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica punctele de control, dar trebuie sa anunte toti participantii din timp.

Participantii TREBUIE sa urmeze NUMAI ruta oficiala, iar, in cazul oricarei abateri de la traseu, pentru a nu risca descalificarea, cei in cauza TREBUIE sa reintre pe traseu din punctul in care au iesit, fara sa apeleze la scurtaruri.

Se recomanda ca masinile de suport ale participantilor sa urmeze alta ruta decat cea oficiala pe care o vor parcurge ciclistii, suportul oferit acestora fiind acceptat doar in zona punctelor de control, la cel mult 5 km de acestea, in caz contrar riscandu-se penalizarea / descalificarea ciclistului in cauza.

Art. 11 (Responsabilitati si asigurari)

Participantii la eveniment TREBUIE sa respecte toate prevederile Codului Rutier Roman.

La inscriere. ciclistii trebuie sa declare pe propria raspundere ca beneficiaza de o asigurare de viata, iar, in cazul unor incidente / accidente, isi asuma in totalitate urmarile acestora.

In toate locurile de pe traseu, participantii trebuie sa aiba grija de echipament, de bicicleta, de bagaj, organizatorul nefiind responsabil in caz de pierdere sau furt a acestora.

Art. 12 (Brevet-cardul)

Un brevet-card va fi oferit la start fiecarui participant, pe care va trebui sa il pastreze asupra sa pe tot timpul desfasurarii evenimentului. Fiecare ciclist trebuie sa aiba grija ca brevet-cardul sa fie validat (stampilat / semnat / mentionate ora si data) in fiecare punct de control, inclusiv in cel SECRET. Pierderea brevet-cardului, lipsa unei validari sau validarea incompleta intr-un punct de control, oficial sau secret, genereaza descalificarea participantului.

Art. 13 (Inscrierea)

Pentru a primi dreptul de a lua startul in brevet, fiecare participant inregistrat se prezinta in data de 26 august 2022, incepand cu ora 17.00, la Elite Tenis Club – Pantelimon, in vederea finalizarii procedurii de inscriere.

In campus, vor fi organizate mai multe zone, in care fiecare participant trebuie sa ajunga in urmatoare ordine:

(I) Zona de verificare a bicicletei si echipamentului

Dupa prezentarea de catre participant a unui act de identitate (carte de identitate / pasaport), un reprezentant al organizatorului va verifica bicicleta si echipamentul acestuia. Daca sunt probleme care pot fi remediate, participantul revine in zona de verificare doar dupa remedierea acestora, altfel neputand sa ia startul. Dupa verificare, cu foaia de verificari semnata si stampilata de catre reprezentantul organizatorului, ciclistul merge catre zona urmatoare.

(II) Zona de inmanare a kitului de participare

Participantul preda foaia de verificari si declaratia de participare pe proprie raspundere, iar un reprezentant ai organizatorului ii ofera kitul de participare: brevet-cardul, frame-badge-ul cu numar. foaia de parcurs, bidonul de apa, vesta reflectorizanta personalizata etc.

Ciclistul semneaza foaia de start. Brevet-cardul va fi stampilat cu ora 20.00, evidentiata ca ora de start.

(III) Zona de inmanare a tricoului de ciclism personalizat (optional, pentru cei care l-au comandat contra-cost – 175 lei / 35 euro)

Participantul prezinta brevet-cardul unui reprezentant al organizatorului, care ii va oferi tricoul comandat, iar ciclistul semneaza pentru primirea acestuia.

(IV) Zona de declarare a masinii de suport (optional pentru cei care vin cu masina de suport) sau a masinilor care vor fi parcate in campus pe intreaga perioada a evenimentului

Participantii vor transmite reprezentantului organizatorului datele autoturismelor in cauza si ale soferului in cazul celor de suport.

Acestia vor primi un frame-badge personalizat, functie daca masina va fi de suport sau va ramane parcata in campus, care pe intreaga durata a evenimentului TREBUIE sa fie pus in parbrizul autoturismului. Orice masina de suport care nu indeplineste regulile prevazute de organizator vis-a-vis de ajutorul oferit participantului duce la eliminarea masinii de pe traseu, respectiv la penalizarea / descalificarea ciclistului implicat.

Atat participantul, cat si soferul masinii de suport vor fi prezenti in aceasta zona pentru a prelua frame-badge-ul si pentru a semna de luarea la cunostinta a prevederilor privind asigurarea suportului.

(V) Zona de predare a bagajelor

Participantii vor preda bagajele care urmeaza sa fie transportate in punctele de control anuntate de organizator. Ciclistul semneaza pentru predarea bagajelor, iar reprezentantul organizatorului pentru primirea acestora.

(VI) Zona de asteptare-hidratare-energizare

Dupa finalizarea activitatilor din zonele I – V, ciclistii vor merge in zona de asteptare. unde exista posibilitati de hidratare-energizare.

(VII) Zona pentru sedinta tehnica

La ora 19.30, are loc sedinta tehnica, la care TREBUIE sa fie prezenti toti participantii, urmand ca la finalul sedintei, acestia sa semneze de luarea la cunostinta a celor prezentate.

Dupa sedinta tehnica, ciclistii merg in zona de start.

(VIII) Zona de start

Startul oficial se va da la ora 20.00, de la Elite Tenis Club – Pantelimon. Din acel moment se calculeaza cele 117 ore, timpul limita de parcurgere a traseului brevetului, indiferent de ora la care ciclistul pleaca pe traseu. Lipsa validarii brevet-cardului in punctul de control de la start duce la descalificarea participantului, respectiv neomologarea rezultatului. Din motive de securitate, in fata plutonului va pleca o masina a organizatorului, care nu TREBUIE sa fie depasita de catre participanti pana la km 10 (Branesti), unde va avea loc practic startul tehnic. Nerespectarea acestei reguli genereaza penalizarea participantilor in cauza.

Art. 14 (Deschiderea si inchiderea punctelor de control)

Deschiderea si inchiderea punctelor de control TREBUIE respectata cu exceptia celor organizate in benzinarii. Punctele de control organizate cu odihna, hidratare si energizare vor fi inchise in afara perioadelor mentionate pe brevet-card, ceea ce duce la imposibilitatea evidentierii trecerii participantului prin acestea.

Doar in cazul unor situatii speciale (incidente, blocaj in trafic etc), participantii pot anunta intarzierea fata de ora inchiderii a unui punct de control, insa acestia vor trebui sa recupereze cel mult pe parcursul urmatoarelor doua puncte de control. In situatiile speciale sus-mentionate, daca vor fi mai mult de trei puncte de control in care participantul ajunge dupa inchiderea acestora, respectivul va fi descalificat.

Art. 15 (Omologarea, descalificarea)

Daca timpul de parcurgere a traseului este mai mic de 48h, rezultatul nu va fi omologat (acest timp corespunde vitezei medii cu tot cu pauze de 30km/h).

Toti participantii care termina brevetul in cel putin 48h si in cel mult 120h, dupa validarea trecerilor prin toate punctcle de control, vor obtine certificatul de brevetare si medalia aferenta, incluse in taxa de participare. Certificatul si medalia vor fi oferite de Randonneurs Mondiaux.

La final, participantilor penalizati cu timp pe traseu, acesta li se va adauga la timpul inregistrat, si, ulterior, se ia decizia de validare a rezultatului. Toti participantii care parcurg intreg traseul, indiferent de timp. vor primi medalia de finisher si diploma de participare.

Ciclistii care abandoneaza trebuie sa prezinte brevet-cardul voluntarilor dintr-un punct de control sau unui reprezentant al organizatorului pentru a mentiona pe acesta ABANDON. Dupa abandon, participantul trebuie sa inlature frame-badge-ul de pe bicicleta si device-ul de monitorizare, dar le poate pastra amintire impreuna cu brevet-cardul.

Art. 16 (Masina de suport)

Participantii care doresc sa beneficieze de o masina de suport (numai in zona punctelor de control) TREBUIE sa o inregistreze / declare la start.

Masinilor de suport ale participantilor le este interzis sa ofere asistenta / sprijin acestora pe traseu, cu exceptia zonelor din apropierea punctelor de control (pe o raza de cel mult 5 km in jurul punctului de control). Pentru inlaturarea oricaror suspiciuni care pot duce la descalificarea participantilor implicati si la eliminarea de pe traseu a respectivelor masini de suport, se recomanda ca acestea sa foloseasca pe cat posibil o ruta alternativa pentru a ajunge in punctele de control, diferita de ruta oficiala a ultra-brevetului DDR 2022. Organizatorul poate sugera / recomanda ruta alternativa (acolo unde acest lucru este posibil) pe care o pot folosi masinile de suport.

Art. 17 (Penalizari, descalificari si contestatii)

Organizatorul (Randonneurs Romania si Adevaratii VeloPrieteni Romania) isi rezerva dreptul de a refuza participarea unei persoane la ultra-brevetul DDR 2022 si de a descalifica fara nicio despagubire orice participant care incalca flagrant Regulamentul de desfasurare a brevetelor si prevederile actualului Regulament al acestui eveniment. Reprezentantii organizatorului vor purta semne (badge-uri) sau imbracaminte distinctiva in vederea identificarii acestora in zona punctelor de control si ale zonelor organizate la start si la sosire.

(I) Penalizari

Orice incalcare a regulilor de catre participanti semnalata de catre reprezentantii organizatorului se va penaliza cu timp, dupa cum urmeaza:

(a) depasirea masinii oficiale a organizatorului la startul evenimentului: 1h;
(b) lipsa luminilor sau functionarea necorespunzatoare a acestora (inclusiv utilizarea modului FLASH si nu CONTINUU) pe timpul noptii sau in conditii de vizibilitate redusa: 1h;
(c) incalcarea regulilor privind circulatia biciclistilor pe drumurile publice prevazuta in Codul Rutier Roman: 1h;
(d) ducerea trenei unui participant de catre un ciclist care nu participa la eveniment: 1h;
(e) nepurtarea castii de protectie in mers: 1h;
(f) poluarea mediului inconjurator sub orice forma: 2h;
(g) absenta vestei reflectorizante sau purtarea acesteia astfel incat nu este vizibila pe timpul noptii sau in conditii de vizibilitate redusa: 2h;
(h) refuzul de a respecta cererea unui reprezentant al organizatorului privind rezolvarea unei probleme semnalate: 2h;
(i) prezenta unei masini de suport pe traseul oficial, desi in acea zona exista o ruta alternativa, care a fost precizata la start pentru a fi folosita: 2h;
(j) ajutor oferit unui participant de catre masina de suport pe traseul rutei oficiale in afara zonelor din apropierea punctelor de control: 3h;
(k) oferirea de suport pe ruta oficiala sau chiar si in zona punctelor de control de catre o persoana / masina care nu au fost declarate la start: 5h;
(l) comportament necorespunzator, violent la adresa reprezentantilor organizatorului din partea ciclistului sau al membrilor masinii de suport: 5h;

Daca o regula este incalcata de mai multe ori, penalizarile se cumuleaza.

Pe cat posibil, participantii care au fost penalizati vor fi informati asupra acestui aspect, fie imediat pe loc, fie in urmatorul punct de control. Penalizarile vor fi trecute pe brevet-card. Ele se vor adauga la final la timpul total obtinut de participant.

(II) Descalificari

Situatiile in care un participant poate fi descalificat (deciziile privind descalificarea sunt luate de membrii comisiei de organizare a evenimentului):

(a) transmiterea brevet-cardului unui alt participant pentru a-l valida, fara ca acesta sa fie prezent in acel punct de control;
(b) folosirea unor „scurtaturi” pe traseu sau a unor alte mijloace de transport in afara bicicletei personale de a se deplasa pe traseu;
(c) atac violent la adresa celorlalti participanti la eveniment, la trafic sau al oricaror alte persoane pe timpul evenimentului;
(d) daca penalizarile de timp cumulate sunt de cel putin 10h sau dupa primirea a cel putin 5 penalizari, chiar daca prin cumularea acestora nu se depasesc 10h.

Functie de gravitatea faptei pentru care a survenit descalificarea, organizatorul notifica celelalte entitati organizatoare din lume in vederea interzicerii participarii persoanei in cauza la evenimente ale ciclismului de anduranta.

(III) Contestatii

Orice contestatie asupra penalizarilor sau descalificarii se poate realiza prin email (pe adresa brm1200@adevaratiiveloprieteni.ro sau in scris, la adresa sediului organizatorului, in timp de maximum 5 zile de la terminarea evenimentului.

Art. 18 (Respectarea mediului)

Toti participantii TREBUIE sa respecte protejarea mediului, atat in punctele de control, cat si pe intreg traseul DDR 2022. Mai mult, trebuie avut in vedere faptul ca pe traseu se vor traversa cateva zone declarate rezervatii naturale protejate. in caz de nerespectare a protejarii mediului, fiecare participant fiind responsabil pentru actiunile sale. Este INTERZISA aruncarea gunoiului pe traseul DDR 2022. Ciclistii de anduranta trebuie sa faca dovada ca sunt cetatenii care polueaza cat mai putin mediul inconjurator.

Art. 19 (Dreptul la imagine)

Prin participarea la ultra-brevetul DDR 2022, participantii sunt de acord cu folosirea imaginii statice sau in miscare de catre reprezentantii organizatorului si de catre partenerii acestuia in organizarea evenimentului, in materiale promotionale, publicitare, in intreaga lume, pe perioada nedeterminata.

In conformitate cu prevederile legale existente in domeniul protectiei datelor personale, fiecare participant poate accesa sau rectifica informatiile personale, altfel, trebuie sa faca cunoscut faptul ca nu este de acord.

Art. 20 (Update)

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica acest Regulament sau de a decide sa introduca noi reguli daca este cazul. Organizatorul poate modifica conditiile sub care se desfasoara evenimentul.

Cat mai repede posibil, organizatorul va aduce la cunostinta participantilor orice modificare sau decizie luata care ar urma sa afecteze desfasurarea evenimentului, prin intermediul presei, radioului si internetului, cu cel putin 3 zile inainte de data desfasurarii evenimentului. De asemenea, la locul de desfasurare a evenimentului, modificarile vor fi anuntate public (prin voce sau afise).